18 Mayıs 2012 Cuma

ÖDÜLLENDİM:))

'Bizim ev'     Beni ödüllendirdi teşekkür ederim çok incesin:))





Ama bu ödülün bazı sorumlukları varmış bakalım nelermiş:))

1. Benimle ilgili 7 gerçekmiş miş:))

2. Kimilerine göre erken olacak bir yaşta evlendim, benim fikrimse hiçte değil tam ideal henüz 22 yaşındayım hıhh:))

3. Çok takıntılıyımdır herşeye takarım, eger kafama birşey takıldıysa o gece uyuyamam:))

4.Simetri haslığım var evett bildiğiniz hastayım ama napimm elimde degil .

5. Birde titizlik hastasıyımdır. Hergün evi süpürür buda yetmedigi gibi misss kokulu deterjan yüzey temizliyicisiyle bir güzel silerim:)) eger ogün evi süpürmezsem kriz durumunda oluyorum napıp ne edip ogün o ev baştan aşagıya temizlenir:))

6. Nefis yemek yaparım yani bunu eşim dahil etrafımdakiler söylüyor onların yalancısıyım:)) ve kendime has tariflerim vardır.

7.  İtiraf ediyorumki evlendigimizde 'Eşimle' bu kadar uyumlu bir çift olucagımızı inanın tahmin etmiyordum...



Vee bu ödülü diger bloggera gönderiyorum umarım hoşunuza gider:))
çatı katı ilkay , büşrankara AHLAM'dan tugbasatelier.com balkopugutasarim.com svglblg.blogspot sirinseylerfabrikasi ahlamdan.blogspot.com/ bizim EV Mafi'nin Günlüğü

6 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

Merhabalar:)
Cevaplar çok samimice olmuş.
Yüreğine saglik.
Merak ettim kendine has tariflerini.:)
İzliyorum cici sayfani.
Bende beklerim arzularsanız sayfama...
Sevgilerimle....

evre'm dedi ki...

merhaba teşekür ederim güzel sözlerin için çok incesin...
tabiki sayfandayım artık:)) sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Tanıştığıma memnun oldum...
sammi ve içten cevaplar takipteyim sizi sayfama bende beklerim..
:)
saygılar..

evre'm dedi ki...

bende memnun oldum canım tabiki artık bende seni takipteyim tatlım:) sevgiler...

TUBA dedi ki...

aaaa ben bu postu okumuştum ama bana gönderilmediğini düşünüp mimlediklerine bakmamıştım , hemen yanıtlıyorum teşekkürler canım

evre'm dedi ki...

Tuba olsun hayatım sorun degil rica ederim sevgiler...