17 Mayıs 2012 Perşembe

Anneler günü hediyem:))

Merhaba biraz geç oldu ama yinede paylaşmak istedim anneler günü hediyemi:)) annem kolay kolay herşeyı beğenmediği için ne alsam dedim:)) sonra aklıma geldi geçenlerde çanta almıştık alışverişe çıktıgımızda almak olsun diye aldı okadarda begenmemişti halbuki yani bi nevi stres atmak için hani iyi gelir ya alışveriş sinirlere:)) bundan dolayı bende güzel begenecegine emin oldugum bi çanta aldım eşimle beraber karar verdik daha çok o begendi:)) eve geldikten sonra bidaha bakıyım nasıl bişeymiş incelegim derken hediye paketini yırttım:)) zaten adam okadar çok zorladıki çantayı pakete yerleştirmek için halbuki bi boy büyük hediye paketi kullan yookk illa ona sığacak:)) neyse çok konuştum çenem düştü saçmalamışta olabilir:))) resim geliyorrr



            Burda çantanın boynu bükük sahibine ulaşamadı henüz:))


 kendine geldi :)) nasıl begendinizmi...


                                               sevgiler...

Hiç yorum yok: